8,466,085 unikalne wizyty
Pogoda w Kędzierzynie-Koźlu
Ochrona Danych Osobowych
50 LAT PSP9
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Doradztwo zawodowe
PSP9 - Wiarygodna Szkoła
Zajęcia SKS

Kurier kosmiczny
Amnesty International
Aktualnie online
» Gości online: 2

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 83
» Najnowszy użytkownik: joannam
E-Dziennik
BIP
Egzamin Klas 8 - 2019
Przyjaciele Dziewiątki SPONSORZY Szkoły
SAMORZĄD SZKOLNY

Kalendarz
Czerwiec 2019

Nie Pon Wto Śr Czw Pia Sob
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
PSP9 na Facebook'u
YouTube PSP9
PARKRUN
Nadzór pedagogiczny
Opłata za obiady
FSNiT
Realizowane programy
Uczestniczymy w Programie Przeciwdziałania Wadom Postawy u Dzieci i Młodzieży

Rok 2013/2014
Certyfikat
Kącik CZYTACZA
Szkółki Piłkarskie NIVEA
Ważne strony
MusicBox3
Play
Wyniki ewaluacji zewnętrznej

Ewaluacja zewnętrzna jest ważnym elementem systemu nadzoru pedagogicznego, zatwierdzonego rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 7 października 2009 r. Ma na celu gromadzenie informacji na temat jakości pracy szkół i funkcjonowania systemu edukacyjnego. Ministerstwo zdefiniowało wymagania wobec szkół, dotyczące różnych dziedzin: od wyników nauczania, przez rozwijanie aktywności uczniów, współpracę z rodzicami, po organizację pracy placówki, w tym jej warunki lokalowe i wyposażenie (pełna lista wymagań na stronie www.npseo.pl). W dniach 23-29 kwietnia 2014 roku ewaluacja została przeprowadzona w naszej szkole. Otrzymaliśmy już raport . Z największą przyjemnością przedstawiamy uogólnione wyniki. Wypadliśmy bardzo dobrze. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczyniają się do tego, że nasza szkoła tak dobrze jest postrzegana w środowisku. Wyniki dopingują nas do tego, aby utrzymać je na przyszłe lata.

WYMAGANIA WOBEC SZKÓŁ PODSTAWOWYCH.

Wymaganie

Poziom spełnienia wymagania

1. Szkoła lub placówka realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na rozwój uczniów

B

2. Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się

A

3. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej

A

4. Uczniowie są aktywni

A

5. Respektowane są normy społeczne

A

6. Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji

B

7. Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych

B

8. Promowana jest wartość edukacji

B

9. Rodzice są partnerami szkoły lub placówki

B

10. Wykorzystywane są zasoby szkoły lub placówki oraz środowiska lokalnego na rzecz wzajemnego rozwoju

B

11. Szkoła, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu, oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych

B

12. Zarządzanie szkołą lub placówką służy jej rozwojowi

A


Poziom spełniania wymagania:

  • Poziom E – oznacza niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom D – oznacza podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom C – oznacza średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom B – oznacza wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
  • Poziom A – oznacza bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.